Eiwitrijke lunch

Frisse surimi-komkommer salade

Frisse surimi-komkommer salade

Ben je bezig met afvallen? Dan is dit het perfecte tussendoortje! Deze frisse surimi-komkommer salade bevat weinig koolhydraten en is eiwitrijk.

Frisse surimi-komkommer salade

Manuel Frisse surimi-komkommer salade Frisse surimi-komkommer salade Print recept
Porties: 1 Voorbereidingstijd: Bereidingstijd:
Nutrition facts: Calorieën fat
Beoordeling: 5.0/5
( 1 keer gestemd )

Ingrediënten

  • 100 gram surimi sticks
  • 50 gram ijsbergsla
  • een halve komkommer
  • 1 theelepel Aromat / of zout
  • naar smaak naturel sla dressing
  • 1 theelepel zwarte peper
  • Extra nodig

  • een kommetje

Zo maak je het

  1. Doe 50 gram ijsbergsla in het kommetje. Haal de Surimi sticks uit de verpakking en snijd deze in kleine stukjes en doe ze in het kommetje.
  2. Snijd 1/2 deel af van de komkommer. Verwijder eventueel de schil van de komkommer, snijd hem in kleine stukjes en voeg de stukjes bij de andere ingrediënten in het kommetje.
  3. Voeg 1 theelepel Aromat en zwarte peper toe toe. Voeg de naturel sla dressing toe naar smaak en roer alles door elkaar.
Voedingswaarde portie (1 totaal)
Calorieën147
Eiwitten15,5 gram
Koolhydraten18,3 gram
Vetten6 gram
Heb je dit eiwitrijke recept gemaakt? Laat het ons weten via onze Instagram met @Eiwitrijkerecepten of #Eiwitrijkerecepten. We zijn benieuwd naar het resultaat!

Gerelateerde eiwitrijke recepten

Courgetti met tempé en pindadressing

Manuel

Proteïne pannenkoek met ei en champignon

Manuel

Bietenwrap met kip en spinazie

Manuel

Snelle broccolisalade met gegrilde kip

Manuel

Wat vind jij van dit recept?